jump to navigation

Rutina October 28, 2010

Posted by unoradean in Uncategorized.
trackback

E ciudat si interesant. E trist , dar adevarat. Rutina e mai periculoasa de orice zic eu. Faci si refaci acelasi lucru in fiecare zi. Cu timpul rutinap une stapanire pe viata, incet si sigur , minutele se transforma in ore , orele in zile, zilele in luni, lunile in ani si cand stai putin sa meditezi iti dai seama ca , de fapt, mare parte din viata ti-o pierzi. Totul din cauza rutinei zilnice. Unii dau vina pe timp care , cica , ar trece mai repepde ca de obicei ( recunosc ma numar si eu printre ei ) , altii pe locul de munca ( “am prea mult de lucru” ), altii pe lene ( “mi-e lene” ) , altii ,pur si simplu, se complac in situatia respectiv , eu dau vina pe rutina. Rutina ne “omoara” si chiar daca reusesti sa “spargi” cumva rutina zilnica , e doar o chestie temporara, de moment , pentru ca  rutina revine si isi reia locul in viata ta. In final , rutina iti va conduce viata , pentru ca o sa fii satul sa tot i te impotrivesti.

RESISTANCE IS FUTILE!

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a comment