jump to navigation

Burta la romani March 27, 2010

Posted by unoradean in Uncategorized.
trackback
In urma unei lungi plimbari prin “frumosul” nostru oras,am descoperit subiectul primului meu articol pentru blog:burta.Nu ,nu am ceva fetis legat de asa ceva,pur si simplu oriunde ma uitam vedeam doar oameni grasi, cu burta .
Parca inainte de 1989,oamenii nu erau chiar asa de grashi ca si acuma,poate si din cauza faptului ca magazinele erau cam goale.Dar se pare ca odata ce pe roman l-a lovit capitalismul si junk-food-ul a intrat si la noi romanul nu se mai gandeste la sanatate si aspect fizic.Burta a devenit o moda la romani.Ideea ii sa mancam cat mai repde cat mai mult,indiferent de unde si in ce conditii de igiena este preparata mancarea.In centru aproape oriunde gaseshti o bodega care vinde mancare prepaprata la minut ,de la placinte la GYROS, iar conditiile  in care  majoritatea isi desfasoara activitatea lasa mult de dorit.Burta la romani semnifica bunastarea,bogatia si iti da un “statut social” mai aparte.DIN PACATE cu cat ai burta mai mare ,sau cu cat eshti mai gras,cu atata eshti mai respectat,mai temut,mai shmecher,mai invidiat , mai dorit de pitzipoance , mai “bazat” etc.
Asta e,unii traiesc ca sa manance si nu mananca ca sa traiasca.

Comments»

1. Miri - March 28, 2010

dude! iasta McDonalds acuma, de-aia sunt burti
si nu te lega de gyros ca e bun
ca si tu mananci 😉

oradean - March 28, 2010

eu nu am mancat Gyros niciodata… dar recunosc ca de la McDonalds am mancat…:d

Moni - March 29, 2010

Minci minci, nu cred ca nu ai mancat gyros niciodata. Lasa ca o sa-ti aducem noi unul si ti-l bagam pe gat 😀 Si bagam si poze aici ca dovada, asa-i Miri? 😛

2. zoli - March 28, 2010

ei ei!
probabil e problema ca tu nu ai “burta”, si nu vezi lumea din partea “respectiva”
poate ar trebui sa vaci ceva contra-si dp sa vedem iarasi cum is situatia in orasul nostru 😀

oradean - March 28, 2010

am scris aici “Nu sunt nici gras,nici slab.”.. poate ca dc as avea burta,as vedea altfel situatia…:d


Leave a comment